Erediensten en bijzondere diensten

Iedere zondag om 9.30 en 18.30 uur is er in ons kerkgebouw een dienst. U bent van harte welkom bij deze diensten, maar ook bij onze bijzondere diensten.
De liederen die we tijdens de diensten zingen komen uit 3 verschillende bundels:
-Het psalmboek oude berijming
-Het liedboek voor de kerken (1973)
-De Evangelische Liedbundel
Bij de ingang van de kerk liggen een aantal bundels voor algemeen gebruik tijdens de dienst.
Bij bijzondere diensten is er een beamer die de liederen projecteert en wordt er een liturgie gemaakt.

Kerkdienst gemist

U kunt onze diensten live volgen met beeld en geluid via www.kerkdienstgemist.nl. Ook is het mogelijk om de dienst later terug te luisteren via deze website.

Huwelijk

Wanneer jullie trouwplannen hebben en jullie zouden graag het huwelijk laten inzegenen in onze kerk, neem dan contact op met de wijkouderling of met de scriba. Deze bespreekt met jullie de zaken die er te regelen zijn voor een trouwdienst in de kerk. Zorg er wel voor dat je dit ruim op tijd doet.

Ochtenddienst

zo 12 mei 2024 om 09:30

Avonddienst

zo 12 mei 2024 om 18:30

Informatieavond werkvakantie 2025

zo 12 mei 2024 om 20:00

Ochtenddienst (Pinksteren)

zo 19 mei 2024 om 09:30

Avonddienst (Pinksteren)

zo 19 mei 2024 om 18:30

Pop-up Camping

UPDATE: Pop-up Camping "De Alblashoeve" in Oud-Alblas

Leefgemeenschap Zilt

Wie helpt mee bij de grote Zilt-schoonmaak? Zaterdag 1 juni vieren zij hun 25-jarig jubileum.

Beroepingswerk